שיעור אישי בשיווק רישתי

בשבוע בו השתגע גנרל מזג האויר בארצנו והשתולל בגשמים נדירים בדרום הארץ יצאתי כהרגלי לצוד שטפונות בידיעה ברורה שהפעם זה יהיה דרמטי. ואמנם כך היה סצינות שטפונות נדירות שטפו את עיננו בכל אשר פנינו.
לאחר חזרתי ערכתי את התמונות לסרטון וידאו קצר בו שילבתי גם מוסיקת רקע.
הפצתי את הסרטון לחברי רשימת הדיוור המורחבת שלי הכוללת כ-60 כתובות מייל ו…זהו.
עד היום כשבוע וחצי לאחר העלאת הסרטון לאתר יוטיוב צפו בו כ0 26,000 איש ואישה.
אין ספק שיש כאן שיעור מרתק בשיווק רשתי ויראלי . לו הייתי משכיל לצרף מסר בסופו של הסרט הרי שעל כנפי וידאו זה הייתי מצליח להעביר מסר פירסומי או אחר לעשרות אלפי אנשים…וזאת מבלי להשקיע את הסכומים הניכרים הנדרשים להעביר מסר לכמות כזו של אנשים.
אין ספק שהדרך להגיע לאנשים היא לגרום להם עניין ורגש ורק לאחר שהצלחנו לגעת ברגש או בעניין יש מקום להגניב או להצמיד את המסר הפירסומי לצופים\לקוחות פוטנציאלים.
שיעור זה ניכר כבר מזמן בדרכה של גוגל לרשת הבוחרת בעיצוב נקי ופירסום כמעט מוצנע בכל דפיה .
והכלומר של זה : בשביל לפרסם צריך בכלל לדבר אל מקומות אחרים (רגש, עניין) אצל לקוחות פוטנציאלים ורג לאחר יצירת זהות עם המסר הרגשי להביא את המסר הפירסומי וגם זאת בצינעה ולא בבוטות.
הנה הסרטון :

 

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.