גידול בהשקעות טכנולוגיית מידע ותקשורת בקרב חברות תעופה מובילות

 

הסקר השנתי ה- 13 של חברת SITA ושל המגזין Airline Business שנערך בקרב מנהלי טכנולוגיית מידע של 200 חברות התעופה המובילות (המסיעות 57% מתעבורת הנוסעים העולמית) וממצאיו פורסמו בבריסל ב- 22 ביוני 2011, מצביע על כך שחל גידול משמעותי בהוצאות טכנולוגיית המידע והתקשורת שלהן.
אומנם ההוצאות התפעוליות על טכנולוגיית המידע והתקשורת נשארו יציבות על רמה של 1.8% אולם מדובר בגידול משמעותי בהוצאות הממשיות בעקבות חזרה לרווחיות במהלך 12 החודשים האחרונים לאחר שנתיים של משבר כלכלי.
בהשוואה ל- 2010 מחצית מכלל חברות התעופה דיווחו על גידול בכלל הוצאות טכנולוגיית המידע והתקשורת שלהן, 32% דיווחו שלא חל שינוי ו- 18% דיווחו על ירידה בהוצאות.
 
למרות החששות לגבי תנאי השוק ומחירי הדלקים הרי שיש אופטימיות לגבי שנת 2012 כאשר 54% מהחברות דיווחו על כוונה להגדיל את הוצאות טכנולוגיית המידע והתקשורת ו- 29% מעריכים כי לא יחול ו שינויים בהוצאות.
החברות הללו הביעו נכונות להשקיע בצורה משמעותית בשירותים ניידים לנוסעים ובטכנולוגיות חדישות אחרות. 91% מהחברות שהשתתפו בסקר דיווחו על כוונה להשקיע בשירותים ניידים לנוסעים ו- 93% – על מתן עדיפות לטכנולוגיית וירטואליזציה.
בשנת 2014 צפויים 15% מכלל הנוסעים להשתמש בטלפון הנייד כדי לבצע צ'ק-אין. 33% מהחברות כבר מוכרות כרטיסים באמצעות הטלפון הנייד ו- 52% מתכננות לעשות זאת עד שנת 2014 (כולל).
 
פרטים נוספים :
הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.