אונליין ללא הפסקה

בתעשיית הטלקום מקווים לעשות את הצעד הבא לעולם מקושר –אשר ישנה מן היסוד את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומשחקים

 עסקי הטלקום המסורתיים שהיו סיבת הקיום של ועידת המובייל העולמית בברצלונה הפכו בוועידת 2014 למופע צדדי.

האירוע התמקד במגמות הטכנולוגיה המחוברת על כל צורותיה – כאשר השיחות הקוליות והטקסטים המסורתיים נדחקו לשוליים.

מרבית המציגים בקונגרס התמקדו בדור הבא של מכשירים ושירותים שמטרתם: עולם אונליין ללא הפסקה.

בראיון שערך כתב ה-Financial Times עם Anne Bouverot, מנכ"ל GSMA, החברה שארגנה את הוועידה, נמסר כי הדגש בוועידה השנה הינו על מיצוב תעשיית הסלולר כפלטפורמה לחדשנות. עוד היא ציינה כי ההכוונה היא לשותפויות בין חברות טלקום לחברות אינטרנט גדולות.

באירוע השתתפו קבוצות כמו פייסבוק ו- וואטסאפ (שנרכשה לאחרונה ע"י פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר), שבעבר נתפשו ע"י מנהלי חברות טלקום כמתחרות הרוכבות חינם על גבי הרשתות היקרות שלהם. כעת מושם דגש על זיהוי של מטרה משותפת – לחבר את כולם.

עם הדגש על גישה ללקוחות חדשים והעמקה של מערכת היחסים עם לקוחות קיימים באמצעות הפיכת הטלפון לכלי מרכזי בתשלום עבור סחורות, ניטור בריאות וחינוך

ילדים, הצד האפל של הדיון הוא סביב נושאים של פרטיות ושימוש בנתונים. פתרון אחד שהוצג בוועידה הינו שירות המאפשר למפעילים סלולאריים להשתמש בחלק מכרטיס הסים לאחסון מידע מאובטח.

יש לציין, כי תעשיית הטלקום מנסה מזה זמן מה להגדיר את עצמה מחדש ולמצב את הטלקום כחלק מהמערכת האקולוגית הדיגיטלית במקום כעסקי תשתית איטיים. בעבר, ניסיונות אלה לא הוכתרו בהצלחה גדולה.

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.