הפלישה הסינית אליה וקוץ בה

התיירות האפשרית מסין לארץ הקודש על ראש שמחת כולנו. ובצדק. הסיבה לציפיות הגבוהות אינה נובעת רק מהפונציאל התיירותי של ישראל עבור הסינים .הכניסה הסינית לישראל היא קודם לכל בתחום העיסקי וההשקעות בארץ ימשכו אחריהם באופן טבעי גם תנועת תיירות. בשנה שעברה כרבע מסך כל ההשקעות הזרות בישראל היה מסין. כשליש מסך כל התיירים מסין (45,000) לישראל היו אנשי עסקים.

אולם אליה וקוץ בה. הפוטנציאל הקיים בסין אל מול יכולת הקליטה בפועל של השוק הישראלי עלולים לפגוע בתדמית המוצר הישראלי כבר בשנים הקרובות. להערכתנו, יש ליצור תוכנית הכשרה לתשתיות התיירות, שתכלול התאמת בתי מלון ואתרי תיירות לאירוח הקהל הסיני. דרישות השוק הסיני מהמדינות המארחות הינן גבוהות במיוחד ויש להיערך אליהן.אין חולק שהשוק הסיני מבוסס תיירות מאורגנת וקבוצתית בעיקרו ומספרי התיירים הבודדים זניח.המספרים האסטרונומיים של כלכלת התיירות האינטרנטית בסין, רובה מוכוון להזמנות באזור המזרח הרחוק . אמנם המספר של כ-120 מיליון תיירים סינים היוצאים לשאר העולם מעורר דימיונות המזכירים את האפשרות לזכייה בפייס. בשביל הפרופורציות צריך לזכור כי סה״כ תיירים סיניים המבקרים באירופה וארה״ב גם יחד עומד על כ-7 מיליון בלבד ובהתאם צריכות להיות הציפיות .  סין (והודו) הם קטרי הצמיחה של העתיד בכל מה שקשור להתפתחות התיירות הנכנסת לישראל, אולם ללא הערכות מתאימה לקליטה מוצלחת של התיירות מסין עלול שכרנו לצאת בהפסדנו .

 

טיסת הינאן הסינית נוחתת בנתב״ג

280420rad82588@DSCF5082

 

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.