האויב העיקרי של יצירתיות הוא היגיון בריא

המערכת הפוליטית בישראל מחלקת את האמת במשורה. הגיעו הדברים לידי כך שממשלה חדשה שאמורה להיכנס לתפקיד בעוד 3 ימים בלבד, עדיין לא בטוחה שהיא הממשלה שתושבע.

בהיעדר דין, דיין ושכל ישר, תקוע גם ענף התיירות הנכנסת בין חיים למוות.
משרד הבריאות מתנהל כאילו החיים עצמם הם פיילוט. 
דעתנו ודעתם של עמיתנו בחו"ל, אינה מצליחה למצוא את ההיגיון במתווה המופרע לכניסת תיירים לישראל. בישראל, כמו בישראל, מרבית המילים יוצאות מהדם ולא מהשכל. ייתכן שזו הסיבה שמשרד הבריאות עדיין מתעקש על בדיקות דם בכניסה לישראל. הדרישה המוגזמת הזאת צריכה לעבור מהעולם הזה ולשוב אל העולם הוירטואלי ממנו הגיעה.

במהלך השבועות האחרונים, אנו מתריעים בפני כל גורם אפשרי, כי המתווה הנוכחי נטוע בעולם התאוריה וקיומו באולם הנוסעים של נתב"ג מוטל בספק או בכאוס תפעולי שיתגלגל חזרה אל מפתן משרדיהם של הבוחשים בדבר.
לא משנה מה הכוונה, להערכתנו המציאות תחייב את משרד הבריאות לשוב אל חיק המציאות ודרך ההיגיון המקובלת, ולהסיר את מרבית המגבלות והדרישות, ובמיוחד את הדרישה לבדיקה סרולוגית.

חשוב לא פחות
אלפי הזמנות לישראל חייבות בתשלום וכרטוס מידיים.
מצד אחד, חברות התעופה דורשות כי הזמנות קיימות ישולמו לאלתר, ומצד שני, מדינת ישראל מסרבת להודיע מתי ייפתחו שעריה ולמי.

פנינו היום, שוב, ודרשנו כי החלטה והודעה על מועד פרסום המתווה הסופי והמועד בו תותר כניסת קבוצות לישראל, תתקבל לאלתר, אחרת יקרסו כל ההזמנות לסתיו והחורף הקרובים, ואיתן הענף כולו. כמו כן, שללנו שוב את האפשרות שבדיקות סרולוגיות יידרשו בכניסה לארץ.

אנו מקווים מאד כי בימים הקרובים נוכל להיות גם אנשי בשורות טובות.

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.