כשהבעיה הופכת לפתרון

מעלות רבות לישראל והיא ידועה בכישרון, בחדשנות וביצירתיות.
אחד הפיתוחים המרתקים של השבוע האחרון הוא הפתרון שנמצא לאומיקרון.
תורת ההתמודדות שפותחה בישראל מלמדת שככל שהבעיה (האומיקרון) תהיה גדולה יותר, כך תוכל הבעיה (האומיקרון) להפוך לפתרון. אין גבול לדמיון והיצירתיות שלנו.

הפתרון לבעיה היא הבעיה – ככה פשוט "ואיך לא חשבו על זה קודם?"
ההתפתחויות התכופות מציבות בפנינו אתגרים מקצועיים מורכבים, במיוחד הניסיון לגבש אסטרטגיות בתחום הציבורי לחודשים הקרובים. אם בעבר הנחנו שרמות התחלואה צריכות לרדת בכדי לפתוח את שערי ישראל, עתה אנו ממתינים שכמה שיותר יחלו, נוגדר כמדינה אדומה ואז יפתחו השערים ליציאה וכניסה לישראל. לפני מספר שבועות גייסה ההנהלה צוות מקצועי חדש לליווי פעילויות הלשכה. מאז משתנים התנאים ללא הרף.
התקציב ש"היה על העץ" בסך 24 מיליון ש"ח הצליח לעבור וגדל ל-30 מיליון ש"ח.
פתיחת השמיים האומיקרון הפך מאנונימי לכוכב שמוכר בכל בית. גם השיח בנושא פתיחת השמיים לתיירות נכנסת משתנה.

עמדת הלשכה בנושא כניסת התיירים
כל מדינה אליה יורשו ישראלים מחוסנים לצאת, תוכר כמדינה ממנה מותרת כניסת תיירים מחוסנים. התנאים לכניסת תיירים ממדינות אלו יהיו זהים לאלו שידרשו מהישראלים החוזרים מהן.

עמדת שר התיירות יואל רזבוזוב
שר התיירות, יואל רזבוזוב, מקבל ותומך בעמדת הלשכה ואף פועל בנושא מול משרדי הממשלה ובישיבות הממשלה.
ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע לשר התיירות כי גם הוא תומך בעיקרון זה.
המועד והקריטריונים לקביעתו טרם הוסכמו, אולם שר התיירות כבר הודיע על הכוונה לאפשר כניסת תיירים במחצית חודש ינואר ובהתאם הוא פועל בממשלה.
שר האוצר, אביגדור ליברמן, הודיע רשמית כי הוא תומך בפתיחת השמיים לתיירות נכנסת ב-16 לחודש ינואר. גם בתקשורת אנו מוצאים תמיכה לבקשותינו להשוות את תנאי התיירים הנכנסים לאלו שיקבעו עבור ישראלים שישובו מאותן מדינות שיאושרו לישראל.
חשוב לציין גם את תמיכתו של יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט, חה"כ גלעד קריב, כולל דרישות מפורשות במסגרת דיוני הוועדה בראשותו בכל פעם שהוא נדרש לאשר תקנות בנושא התנועה מישראל ואליה.

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.