Google+ Part 2

הרשת החברתית בעלת 359 מילון המשתמשים, שלא הכרת

המדריך המלא לקידום העסק ב Google+

(חלק 2)

Shell Robshaw-Bryan, פרסמה ב- http://socialmediatoday.com, את המדריך שלה לשימוש חכם בגוגל+ (http://socialmediatoday.com/ubersocialmedia/1632481/google-plus-why-your-business-needs-it), מובא כאן לפניכם,

סיכום מתורגם ומתומצת:

images

Google Hangouts – דרך מעולה לחלוק ידע ולקבל משוב

Google Hangouts, מאפשר לך לתזמן אירועים שמתקיימים בקבוצות אונליין, לדוגמא, סשן חי של שאלות ותשובות (Q&A), המאפשר למספר רב של משתמשים להשתתף. מעין חדר צ'ט ענקי הנמצא בשליטתך.

Communities – כלי נהדר לניהול מערכות יחסים, טיפוח לידים ובניית סמכות

הכלי – Communities של Google+, מאפשר ליצור או להשתתף בקבוצות המאגדות אינדיבידואלים ועסקים כאחד. השתתפות בקבוצות היא דרך מצוינת לעורר מודעות למותג שלכם, ליצור אמון, ולקבל פידבק ישיר מהלקוחות.

Events – קלים לארגון, שיתוף וקידום

אירועים  ב Google+ עובדים בדרך דומה מאוד לזו של הפייסבוק, כאשר ההבדל העיקרי הוא ש Google+ מתאפשרת רמה גבוהה יותר של אינטראקטיביות. כל חבר ב Google+ שמשתמש ב-Gmail  או Google Calendar, יכול להוסיף אירוע אשר ישלח אוטומטית לכל המשתתפים/מוזמנים – אינדיבידואלים או קבוצות.

דפי עסקים – יכולת גילוי משופרת 

דפי העסקים ב Google+ עובדים גם הם בדרך דומה מאוד לדפי העסקים בפייסבוק ומאפשרים להעלות עדכונים על הקיר, ולספק מגוון סוגי תוכן אחרים.

Insights – נתונים סטטיסטיים שיועילו לשיפור הפעילות שלך 

Insights  הינו כלי חדש יחסית שהוצג לאחרונה על ידי גוגל ומאפשר קבלת נתונים סטטיסטיים בזמן אמת אודות הפעילות של העמוד שלך ב Google+. לדוגמה, כמה פעמים נצפה העמוד ב"חיפוש לפי מיקום", וכמה אנשים פעילים בו.

Google Places –  נראות משופרת בחיפוש לפי מיקום

Google Places, הינם עמודי רישום נפרדים עבור עסקים אשר מותאמים לעסקים מקומיים ומאפשרים צפייה בביקורות, תמונות, מידע אודות שעות פתיחה וכו', זוהי אופציה נוספת ליצירת עמוד לעסק שניתן למפתוח, ויכול לסייע בפיתוח הנראות של העסק שלך מבחינת תוצאות חיפוש ותנועת הגולשים.

Google Authorship – סימן דירוג חשוב עבור קידום האתר שלך

Google+, הינו מרכיב חשוב ב- Google Authorship, אשר הופך יותר ויותר כלי לדירוג פופולאריות של אתרים בידי גוגל. Google Authorship, מאפשר לך לקשר את מקורות התוכן שלך מכל רחבי הרשת, ומאפשר לגוגל לדעת איזה תוכן יצרת. ככל שתפרסם יותר תוכן איכותי וככל שהוא יזכה ליותר שיתופים, כך ישתפר לחיוב היחס של גוגל אלייך, מה שיעזור לך לעלות את הדירוג שלך ככותב (Author).

כיצד להקים  Google Authorship?

הצעד הראשון בדרך ליצירת Google Authorship, הוא יצירת פרופיל משתמש ב Google+, חשוב – לוודא שתמונת הפרופיל שלך הנה צילום פנים ברור.

צעד 1

אתר את הסעיף בפרופיל שלך שנקרא –"Contributor", (חשוב לעשות זאת בעמוד הפרטי שלך ולא בעמוד העסק) => הקלק על "Add a custom" והזן את הכותרת וה- URL עבור התוכן שאתה רוצה ליצור אליו קישור.

צעד 2

כעת, עלייך להוסיף לינק בחזרה לפרופיל ה-  Google+, בגוף התוכן עליו אתה מעוניין לקבל קרדיט. (לדוגמה: Check me out on Google+)

צעד 3

השתמש ב structured data testing tool  של גוגל על מנת לוודא  שהגדרת אותו נכון.

(לקבלת מידע מפורט יותר על התהליך פנה ל – Google’s getting started guidelines)

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.