Google+ Part 3

הרשת החברתית בעלת 359 מילון המשתמשים, שלא הכרת

המדריך המלא לקידום העסק שלך ב Google+

(חלק 3 ואחרון)

Shell Robshaw-Bryan, פרסמה ב- http://socialmediatoday.com, את המדריך שלה לשימוש חכם בגוגל+ (http://socialmediatoday.com/ubersocialmedia/1632481/google-plus-why-your-business-needs-it), מובא כאן לפניכם,

סיכום מתורגם ומתומצת:

כיצד תפיק את המיטב עבור העסק שלך מ Google+?

photog1

1) היה ויזואלי– אנשים לרוב מגיבים באופן חיובי יותר לפוסטים שכוללים תמונות וסרטוני וידאו.

2) צור לך קהילה–  זהו תהליך קל ופשוט.  ודא שהקהילה לא עוסקת רק בך/ בעסק שלך, כמו בכל שאר הפעילויות האחרות במדיה החברתית – חשוב להקפיד על מגוון בתוכן שאתה מייצר.

3) השתמש ב- Google Authorship – כך תוכל לייצר נראות גבוהה יותר בחיפושים אורגניים. Google Authorship הינו כלי חובה, ודא שאתה משתמש בו בצורה נכונה.

4) שתף תוכן ממגוון מקורות שונים – שיתוף תוכן של אנשים אחרים הוא תמיד רעיון טוב. יצירת מאגר של תוכן מגוון העוסק באותה התמה יסייע לך בבניית סמכות ובמיצוב עצמך כמוביל דעה.

5) הפק את המירב מהפרופיל שלך – ודא שהזנת את כל המידע הרלוונטי אודות החברה שלך ושאתה עושה שימוש בתמונת הפרופיל וה"קאבר" שלך, אלו יאפשרו לך ליצור השפעה חזקה ולתפוש את תשומת לבם של אנשים בצורה יותר אפקטיבית.

6) שפר את הויז'ואל שאתה מפרסםלאחרונה מאפשרת גוגל למשתמשים שלה כלים לעריכת התמונות שהם מעלים. זהו שירות מעולה במיוחד עבור אלו שאין בבעלותם תוכנות לעריכת תמונות דוגמת פוטושופ. Google+ מאפשרת עריכת שינויים מרובים בתמונות כגון תיקון הצבע, קרופינג והוספת טקסט.

images (1)2לסיכום, מומחי שיווק וקידום אתרים רבים מסכימים ביניהם על חשיבותו הרבה של  Google+ הן ככלי לקידום אתרים והן ככלי תקשורתי. בעוד שגודל השפעה המדויק של Google+ על קידום אתרים בגוגל כיום עדיין פתוח לדיון, הסברה הרווחת היא, כי Google+ יהווה בעתיד חלק קריטי בכל אסטרטגיית קידום אתרים ושיווק תוכן.

הקטגוריות
על כותב הבלוג

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת.

 

Managing Director at ISRAEL TRAVEL AGENTS ASSOCIATION.

Interests: Travel&Technology, Travel Agents, Search Engines, Social Media, Mobile ,Real Time Web, Photography, Nature, Desert

Tel Aviv ISRAEL

טוויטר
Ultimate Twitter Feed
פייסבוק
תגיות
השינויים התכופים וחוסר היציבות בתהליכי קבלת ההחלטות גורמים לחוסר נוחות וכעס מוצדקים. מצד שני, אין סיכוי שההתנהלות הזאת תחלוף בקרוב וכדאי לקבלה כעובדה מוגמרת. 
הצעקה הופכתְ לדרך המרכזית שאנחנו מתקשרים ומעבירים מסרים. אמסלם מבין שאם היה כותב מאמר דעה על מה שהוא חושב על ביתְ המשפט לא היינו מקשיבים (הוא כנראה צודק). אז הוא צועק ומגדף ומקבל את תשומת ליבנו. אמסלם הוא המראה של תשומת ליבנו.
המשבר הוא השגרה הרגילה
משברים במדינת ישראל הם השגרה הרגילה. תקופות רגיעה ושגרה הם היוצאים מהכלל. בכל זאת במדינת ישראל עד היום אין תכניות מוכנות מראש למצבי משבר כלכליים הנובעים ממלחמות, משברים גאופוליטיים או קורונה.